Customer Success Specialist

Hvem er vi?

Waved er en norsk teknologi-startup med visjon om å skape god atmosfære i offentlige rom ved hjelp av data. Vi er for tiden i hurtig vekst og har et produkt som i dag styrer lydvolumet automatisk i restauranter, barer og hoteller i flere byer i Norden. Produktet vi utvikler er det eneste av sitt slag og består av en rekke spennende teknologier. For å kunne fortsette å etablere oss som en bransjestandard trenger vi dyktige folk som kan hjelpe oss å oppretteholde god kundekontakt og tilfredshet i takt med at selskapet vokser - det er her du kommer inn.

Om rollen

Som customer success specialist vil du være Waveds ansikt og stemme ut mot alle våre kunder, og en viktig ambassadør for vår merkevare og vårt omdømme. Du forstår kundenes behov og deler denne kunnskapen internt. Du vil få ansvaret for å kontinuerlig forbedre og effektivisere måten vi jobber mot våre kunder på og sikre gode og effektive kundeopplevelser. 

 

Waved består av et fysisk og et digitalt produkt og kundereisen består derfor av flere komponenter, du vil være ha en viktig rolle gjennom hele kundereisen allerede fra salget har funnet sted. Det innebærer blant annet å organisere installasjoner, installere produktet og sørge for at kunden får en sømløsopplevelse under onboarding på den digitale platformen og at kundens behov blir ivaretatt. 

 

Rollen innebærer fysisk tilstedeværelse hos kundene og du vil få muligheten til å reise både utenlands og innlands. 

 

Oppgaver og ansvarsområder

  • Support av kunder og partnere via mail, telefon og fysiske møter.
  • Sørge for høy kundetilfredshet og ivareta kunder i tråd med våre retningslinjer
  • Bygge et rammeverk til prosesser for onboarding og kundeoppfølging.
  • Jobbe proaktivt og identifisere potensielle utfordringer tidlig
  • Bidra i diskusjoner relatert til onboarding, kundesuksess og produktutvikling.
  • Installasjon av produktet ute hos kunde. 

 

Hva skal vi jobbe med framover?

I tiden framover skal vi jobbe for å definere en bransjestandard for automatisk lydregulering på restauranter og hoteller. Vi jobber for å gjøre installasjon og oppsett av produktet så enkelt og sømløst som mulig, slik at kundene våre får det de ønsker seg fra første dag. På litt lengre sikt skal vi jobbe videre med å oppfylle vår visjon om å skape god atmosfære i offentlige rom ved hjelp av data. Vi vil se på hvordan vi kan automatisere andre deler av atmosfæren, både med lyd og med helt andre aspekter av det som utgjør en god gjesteopplevelse.

 

Dette er deg

Vi ser etter deg som har minst ett års arbeidserfaring innen kundebehandling og onboarding. Du er empatisk, hjelpsom og opptrer profesjonelt, også under press. Du er løsningorientert og generelt interessert i teknologi med en grunnlegende forståelse av elektroniske duppeditter. Det er en fordel om du har erfaring med å etablere veldokumenterte prosesser for onboarding og oppfølging. Du er en lagspiller som liker å hjelpe andre, bygge positive relasjoner og løse utfordringene til  brukerne og partnerne våre.

 

Vi håper at du har en interesse for lyd og gjerne har en mening om hva som er god atmosfære. Du bør på sikt kunne ta mye ansvar og være i stand til å jobbe selvstendig, og bør sette pris på en hverdag med høyt tempo og prosjekter med stor variasjon. 

 

Hva kan vi tilby?

Vi kan tilby deg en unik mulighet til å bli en del av en norsk teknologi-startup på vei opp og fram og å jobbe med å utvikle et banebrytende produkt med mål om å definere en ny bransjestandard. Du blant de første ansatte og en del av et ungt team bestående av ambisiøse og dedikerte mennesker. Du vil få muligheten til å finne din plass i teamet og bidra til å forme et selskap i vekst. Vi har kontorer ved Rådhusplassen i Oslo og er flinke til å benytte muligheten til å arrangere eventer og turer sammen med hele teamet. Vi kan også tilby konkurransedyktig lønn.

Alle ansatte får:

  • Gode forsikringsordninger
  • Pensjon
  • Telefonabonnement
  • Reisetillegg
  • Utlandsreiser
  • Midler til videreutvikling (opptil 20.000,- pr. år.) 
  • Treningstilbud
  • Teambuilding events hvert kvartal
  • Lunsjordning
  • Lønningspils

 

Om søknadsprosessen:

Vi vil vurdere kandidater fortløpende, da vi gjerne vil ha noen på plass så fort som mulig.
Du kan sende søknad og CV til vår CMO, Fredrik Sande på fredrik@waved.no
Vi gleder oss til å høre fra deg!